1. Дізнались із географічних джерел про види природних багатств та склали порівняльну таблицю ресурсів двох областей України.
За результатами створили таблицю.
2. Визначили відсоткове значення найбільш використовуваних видів ресурсів і побудували на основі значень кругову діаграму.
За результатами створили діаграму.
3. Ознайомились забезпеченістю джерел природи, виписали найбільш використовувані види сировини.
За результатами створили таблицю та опис.
4. Створили діаграму кількості запасів природних ресурсів в Україні.
За результатами створили діаграму.
5. На основі переглянутого відео заповнили схему "Природні ресурси".
За результатом заповнили схему.
6. Створили
презентацію “Вичерпні джерела України”.
За результатом створили презентацію.
7. Створили
звіт на тему “Природокористування”, донесли слухачам
цінність природи і важливість її компонентів, які людська спільнота надмірно
використовує для свої потреб.
За результатом створили презентацію.
Гіпотеза дослідження:
Раціональне природокористування - це високоефективне господарювання, що не призводить до різких змін природно-ресурсного потенціалу. Система діяльності раціонального природокористування покликана забезпечити економну експлуатацію природних ресурсів.
Немає коментарів:
Дописати коментар